Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana

L'Ajuntament ha creat aquesta Oficina Virtual per aproximar l'Administració a la ciutadania. A partir d'aquest servei es pot consultar informació sobre tràmits i gestions oferts des de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania i descarregar els formularis corresponents. Addicionalment es pot iniciar la tramitació en línia de determinades sol·licituds i tenir accés a la Carpeta Ciutadana amb informació personal i amb garanties de seguretat jurídica.

Recordeu que podeu tramitar totes les vostres peticions a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament d'Alella. 

TRÀMITS DESTACATS

LA MEVA CARPETA
(Carpeta Ciutadana)

Accedir a resta de gestions de la meva carpeta.

TRÀMITS PER TEMES

Dades de contacte

OAC de l'Ajuntament
Pl. Ajuntament, 1
08328 Alella

Tel.- 93 555 23 39  alella.oac@alella.cat


_

Horari de l'oficina:
dilluns a divendres 8:15 a 14
dijous de 16:15 a 19:30
(Setmana Santa, del 20 de juny al 9 de setembre, i del 19 de desembre al 8 de gener: 
dill. a div. 8:15 a 14:30)

| © 2017 AJUNTAMENT D'ALELLA Tots els drets reservats.
Llicència d'ús per e-Atiende. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |



estadisticas