Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana

L'Ajuntament ha creat aquesta Oficina Virtual per aproximar l'Administració a la ciutadania. A partir d'aquest servei es pot consultar informació sobre tràmits i gestions oferts des de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania i descarregar els formularis corresponents. Addicionalment es pot iniciar la tramitació en línia de determinades sol·licituds i tenir accés a la Carpeta Ciutadana amb informació personal i amb garanties de seguretat jurídica.

Recordeu que podeu tramitar totes les vostres peticions a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament d'Alella.

Per presentar sol·licituds telemàtiques per internet és necessàri que disposeu d'un certificat digital reconegut, així mateix, el sistema utilitza Java per comprovar la seguretat, en el cas que us trobeu amb problemes al carregar-se el vostre certificat us recomanem que realitzeu el tràmit amb instància general i hi accediu a través del següent ENLLAÇ, estem treballant en millorar el sistema i us demanem disculpes per les molèsties.

 

TRÀMITS DESTACATS

LA MEVA CARPETA
(Carpeta Ciutadana)

Accedir a resta de gestions de la meva carpeta.

TRÀMITS PER TEMES

Dades de contacte

OAC de l'Ajuntament
Pl. Ajuntament, 1
08328 Alella

Tel.- 93 555 23 39  alella.oac@alella.cat


_

Horari de l'oficina:
dilluns a divendres 8:30 a 14
dijous de 16:15 a 19:00

Horari intensiu:
dilluns a divendres 8:30 a 14
(dijous tarda tancat)

D'1 de juny a 30 de setembre
Festes de Nadal
Setmana Santa

| © 2017 AJUNTAMENT D'ALELLA Tots els drets reservats.
Llicència d'ús per e-Atiende. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |



estadisticas