Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana

L'Ajuntament d'Alella està procedint a un canvi dels sistemes i de la plataforma per a la tramitació electrònica, per aquest motiu, en aquests moments no hi ha disponible la informació de tots els tràmits i serveis, us demanem disculpes per les molèsties.

Si no trobeu disponible la informació del tràmit o servei que requeriu, o els models de formularis per descarregar-vos, us podeu posar en contacte amb l'OAC - alella.oac@alella.cat i us ho farem arribar per correu electrònic.

Podeu utilitzar el tràmit d'instància general per presentar qualsevol sol·licitud de forma telemàtica davant l'Ajuntament.

TRÀMITS DESTACATS

LA MEVA CARPETA
(Carpeta Ciutadana)

- Condicions del servei de notificació electrònica http://www.alella.cat/notificacioelectronica.

- Accedir a resta de gestions de la meva carpeta.

Validador de documents

Consulta de documents electrònics per codi de validació.

TRÀMITS PER TEMES

Dades de contacte

OAC de l'Ajuntament
Pl. Ajuntament, 1
08328 Alella

Tel.- 93 555 23 39  alella.oac@alella.cat


_

Horari de l'oficina:
dilluns a divendres 8:30 a 14
dijous de 16:15 a 19:00

Horari intensiu:
dilluns a divendres 8:30 a 14
(dijous tarda tancat)

D'1 de juny a 30 de setembre
Festes de Nadal
Setmana Santa

| © 2018 AJUNTAMENT D'ALELLA Tots els drets reservats.
Llicència d'ús per e-Atiende. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |



estadisticas