Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana

Sou a:

Informació de l'oficina virtual d'atenció al ciutadà

Dades de la seu electrònica

La seu electrònica de l'Ajuntament d'Alella és l'adreça electrònica disponible per als ciutadans a través de les xarxes de telecomunicacions mitjançant la qual l'ajuntament difon informació i presta serveis. La titularitat de la seu electrònica comporta la responsabilitat respecte a la integritat, veracitat i actualització de la informació i els serveis.

  • Titular de la seu: XXXXXXXXXXX

  • Òrgan de gestió de la seu: XXXXXXXXXXXXX

  • Normativa de la seu:

    • 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als Serveis Públics (BOE de 23 de juny de 2007)
    • Llei 59/2003 de signatura electrónica (BOE de 20 de desembre de 2003)
    • Disposició de creació de la seu electrònica
    • Disposició de creació del registre electrònic
  • Canals d'accés:

    • Accés electrònic a través d'Internet
    • Atenció presencial a l'Oficina d'Atenció Ciutadana
    • Atenció telefònica a través del telèfon 99 999 999

  • Hora oficial: es visualitza a la columna dreta d'aquest lloc web.

Dades de contacte

OAC de l'Ajuntament
Pl. Ajuntament, 1
08328 Alella

Tel.- 93 555 23 39  alella.oac@alella.cat


_

Horari de l'oficina:
dilluns a divendres 8:30 a 14
dijous de 16:15 a 19:00

Horari intensiu:
dilluns a divendres 8:30 a 14
(dijous tarda tancat)

D'1 de juny a 30 de setembre
Festes de Nadal
Setmana Santa

| © 2017 AJUNTAMENT D'ALELLA Tots els drets reservats.
Llicència d'ús per e-Atiende. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |



estadisticas