Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana

Sou a:

Informació de l'oficina virtual d'atenció al ciutadà

Protecció de dades

Per poder accedir a alguns dels serveis i tràmits de l'oficina virtual d'atenció al ciutadà, els usuaris hauran de subministrar les dades personals imprescindibles per la prestació del servei i/o tràmit sol·licitat, així com per a la gestió, administració, prestació, ampliació, millora i informació dels serveis.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les dades facilitades s'incorporaran en el fitxer automatitzat per a la gestió de les funcions pròpies de l'Ajuntament, i només es cediran a tercers en els casos i en les condicions previstes legalment. El responsable del fitxer és l'Ajuntament d'Alella, on us podreu dirigir per a exercir el vostre dret d'accés, rectificació i cancel·lació de les vostres dades personals o formular oposició al seu tractament mitjançant comunicació escrita.

Més informació:


Dades de contacte

OAC de l'Ajuntament
Pl. Ajuntament, 1
08328 Alella

Tel.- 93 555 23 39  alella.oac@alella.cat


_

Horari de l'oficina:
dilluns a divendres 8:30 a 14
dijous de 16:15 a 19:00

Horari intensiu:
dilluns a divendres 8:30 a 14
(dijous tarda tancat)

D'1 de juny a 30 de setembre
Festes de Nadal
Setmana Santa

| © 2017 AJUNTAMENT D'ALELLA Tots els drets reservats.
Llicència d'ús per e-Atiende. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |



estadisticas