Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana

Sou a:

Informació de l'oficina virtual d'atenció al ciutadà

Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Segons la Llei de Signatura Electrónica 59/2003, un certificat electrònic és un document signat electrònicament per un prestador de serveis de certificació que vincula unes dades de verificació de signatura a un signant i confirma la seva identitat.
El signant és la persona que posseïx un dispositiu de creació de signatura i que actua en nom propi o en nom d'una persona física o jurídica a la qual representa.

Els certificats digitals admesos per accedir als serveis que s'ofereixen són els emesos per les següents entitats prestadores de serveis de certificació.

Dades de contacte

OAC de l'Ajuntament
Pl. Ajuntament, 1
08328 Alella

Tel.- 93 555 23 39  alella.oac@alella.cat


_

Horari de l'oficina:
dilluns a divendres 8:30 a 14
dijous de 16:15 a 19:00

Horari intensiu:
dilluns a divendres 8:30 a 14
(dijous tarda tancat)

D'1 de juny a 30 de setembre
Festes de Nadal
Setmana Santa

| © 2017 AJUNTAMENT D'ALELLA Tots els drets reservats.
Llicència d'ús per e-Atiende. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |



estadisticas